duminică, 24 aprilie 2016

Jurnal

Plecarea spre Franța a început cu pregătirea cu  câteva zile înainte de ziua stabilita și ca de obicei când plec de acasă pe timp lung și departe de casa se lasă cu stresss mult stres .
Deși sunt obișnuit cu plecările de acasă pe termen lung și departe de casa și familie, asta dacă cineva poate zice ca sa obișnuit cu despărțirea și dorul de casa  , doar că e un fel de rutină deja dar care totuși nu exclude stresul pregătirilor gândurile și grijile pe care le ai din n motive .
Zilele până la plecare sunt stresante nu doar din punct organizatoric ci și din punct sentimental și sufletesc , ști că trebuie să pleci și stai și te uiți seara cum dorm cei dragi te trezești din n motive și lucruri care până atunci erau obișnuite  deodată devin prețioase sau capătă alt sens , o simpla mângâiere sau îmbrățișare e altfel percepută o simți altfel o prețuiești mai mult fiindcă ști că un an de zile nu vei mai avea ocazia să faci acele lucruri banale care acum deodată au devenit prețioase fiindcă ști că momentele alea de tandrețe ,, banală,, te vor ajuta să reziști atât moral cât și psihic .
Tehnologia de azi te ajută mult cu păstrarea comunicării cu familia dar nu poate să-ți  ofere  cea ce vrei nu poate înlocui acele banale îmbrățișări .
Încerci să arăți că nu ești afectat de plecare și să bravezi cumva , dar numai tu ști ce e în sufletul tău și nu vrei să arăți că în spatele măști de oțel de fapt e totuși o persoană cu strângeri de inima, îndoieli , slăbiciuni , vrei să ascunzi cumva aceste sentimente și îndoieli față de familie dar totodată ai vrea să afle că ai nevoie de afecțiune mai mult ca oricând dar ceva te împiedica .
După plecarea de acasă cred că pentru mine cam din momentul ce ies pe ușă toate aceste îndoieli sentimente dispar și în locul lor intră în funcțiune sângele rece simțurile se ascut de zici că pleci la vânătoare, instinctul de conservare e mai pronunțat.
Ești atent la toate detaliile pe parcursul călătoriei , îți verifici toate informațiile încă o dată unde te îmbarci ce avion iei ce mijloc de transport iei pana la locul de întâlnire etc .
Deja sunt de 3 zile în Franța am ajuns pe la 6 dimineața la locul unde am cazarea după o călătorie lungă adică cu avionul de la Cluj am făcut 2 ore și 30 minute iar de la Beauvais pană la Paris porte du maillot   am făcut cu autobuzul 4 ore iar de acolo până la Aubusson alte câteva ore de stat în mașină .
Am dormit 4 ore și a trebuit să merg la locul de muncă să mă întâlnesc cu managerul de proiect să mă pună în temă cu cea ce am de făcut să discutăm detaliile și să vedem cu ce probleme ne confruntăm și cum le putem găsi o soluție , deci oboseală dar și totodată entuziasm oarecum hmmm.
Aici am cunoscut și restul echipei formată din 3 români fiindcă la cazare nu am apucat să ne vedem datorită orei când am sosit , restul celorlalți doi băieți din echipă - polonezi - îi cunoșteam deja fiindcă am călătorit împreună de la Paris .
Seara la cazare pot zice că ne-am cunoscut mai bine toți la o poveste .
Sâmbăta am intrat în normal cu lucrul și în plin,  ziua a decurs bine și cu laudele de vigoare din partea franceza cea ce a fost un fel de confirmare a calităților noastre și ok -iul , în ciuda că polonezii nu știu engleza totuși ne înțelegem, cu multe situații comice de comunicare .
Sâmbătă seara la o pălincă am făcut cunoștință în adevăratul sens cu toții,  sa lungit seara și cunoște-ala până la 1 noaptea unde deja parcă ne cunoșteam toți de mulți ani , oameni faini cu care sper să lucrez mult timp .