joi, 11 februarie 2016

Cum se face jurnalism la Antena 1

Aseară la Antena 1 în emisiunea Acces Direct cu Simona Gherghe moderatoare, jurnalismul a mai căzut o treaptă pe scara ce duce în derizoriu și mocirlă .

Aseară Simona Gherghe a avut ca invitați doi părinti care erau printre altele acuzați de neglijență în creșterea copiilor .
Din ce am dedus acei părinți au fost chemați repetat la emisiune pentru a fi ajutați de telespectatori cu anumite sume de bani pentru a depăși situația precară în care se află și pentru a putea oferi un trai decent  copilului lor .
Nimic ieșit din comun și sa zicem  lăudabil că se implică Simona Gherghe  în cazuri sociale, cu ghilimelele de rigoare ,copiind-ul  cumva pe Măruță .
Ce înțeleg eu ca telespectator e că aduci în atenție asemenea cazuri ca să fie  ajutați de oameni pentru a fi ajutate să-și depășească situația dificilă cu ajutorul binevoitorilor .
Dar ce am văzut aseară pur și simplu mi-a făcut greață , dacă foamea asta după rating e așa mare se pare că la Simona în emisiune a ajuns la alt nivel.
Jurnalista Mara Bănică ca invitată  și Simona Gherghe în loc să ajute acești nefericiți să capteze simpatia telespectatorilor ele mai mult iau denigrat .
Nu am înțeles cum poți să aduci pe cineva cu scopul să-l ajuți dar tu faci tot posibilul să-ţi bați joc de ei , mai ales jurnalista Mara Bănică pur și simplu ia desființat ca persoană pe cei în cauză , limbajul folosit la adresa lor și atitudinea celor două  a fost execrabil .
Se vede că cei doi părinți sunt cu probleme că atâta pot dar asta nu îți dă ție voie ca moderator, mare jurnalist , să folosești asemenea limbaj și atitudine , nu îți dă voie să profiți de superioritatea ta și să înjosești o persoană scoțându- i în evidență defectele și problemele și mai ales punându-te în postura de judecător și acuzator .
Când aduci în atenția publicului un caz ca acesta ști și ce probleme au părinții pentru că doară sunteți jurnaliști nu ? !
 Nici acuma nu mi-am dat seama de ce i-au adus la emisiune , ca să fie ajutați sau ca să fie desființați ca persoană,  
Dar se pare că nu e singurul caz în care se profită de mizeria și condiția unor semeni de ai noștri .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu