miercuri, 29 mai 2013

Ce înseamnă să fi nesimțit

Nu știu dacă titlul reflectă cea ce vreau să zic dar alt-ceva nu îmi vine în minte .
Lunile trecute , cam prin noiembrie , m-au vizitat hoții și m-au ușurat de scule electrice și nu numai .
Pe această cale am dezvoltat o repulsie și o nevoie acută să zdrobesc fața unor astfel de oameni , nu că înainte îi agream dar acum doamne ferește să prind vreo unul pe „domeniul ”meu .

Dar să revin la ce vreau să zic , eu mă ocup cu construcțiile , renovări ETC. și de mute ori nu pot face tot sau am prea multe oferte și atunci mai dau și la altul că nu sunt hapsân și nu aștept nimic în schimb decât respect și eventual un ajutor la nevoie un umăr pe care să contez .
Așa și acum am o lucrare la care bineînțeles nu pot face eu tot și partea electrică am dato la un ” prieten ”  cu care lucrez de câțiva ani , la care „ prietenul „ vine începe lucrul ca de obicei la care bineînțeles îl ajut că mia cerut ajutorul și când mă duc la geanta lui cu scule săi dau ce vroia ce credeți , văd o nenorocită de sculă de a mea care o căutam dar fără spor .
Am crezut că văd negru și îmi  venea s-ăl trag jos de pe scara mea care ca un bun prieten i-am dato să lucreze .
Idea că un om care îl ajuți  îi dai de lucru , te fură chit că e un lucru mai mărunt te face să privești lucrurile cu alți ochi .
Ce fel de om poți fi când ști că cineva îți dă de lucru și tu te înjosești să iei un lucru de a acel om . doar gândindu-mă la acest lucru , nu-știu  nu aș fi în stare să fac așa ceva chit că e un cui .
Nu i-am zis nimic dar nici lucrări de la mine nu mai pupă , spre exemplu acum i-am dat  4 milioane pe lucrarea aceasta pe altele mai mult pe altele mai puțin în funcție de lucrare și de fiecare dată cam cât a cerut , deci cam ce a pierdut acest om în timp, calculat așa să zic 5 lucrări pe an , poate  nu e mult dar din punctul meu de vedere e un minus la finiș de linie atunci când tragi linia și faci socotelile ,plus lucrările pierdute  primite prin prietenii mei sau cunoștințele unde îl introduceam , deci din start are o gaură în buget de ne- neglijat .
Dar nu aceasta e problema că pierzi lucrări , problema e că nu ești om între oameni că începi să fi privit ca atare ,după acțiunile tale .
Totdeauna am ajutat oamenii dacă am putut fără să aștept în schimb ceva material în speranța că poate și pe mine cineva la nevoie îmi va întinde o mână de ajutor  și nici aceasta decât mai mult plăcerea sentimentului că ai făcut un bine că vezi că uneori acel om poate disperat în acel moment cu ochii abătuți și debusolat prinde un pic de curaj prin mâna întinsă de tine .
Dar acum mă întreb dacă nu ar trebui să devin parșiv, rece și să nu mai judec cu inima .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu