marți, 12 februarie 2013

SI NE PLANGEM DE MILA

Nu știu cât de relevant e titlul la ce oftic am eu de zis .


Azi dimineață ca în fiecare dimineață m-am trezit ca să-mi duc fetița la școală , neam pregătit și am comandat un taxi la adresa unde stau .
Ca de-obicei  comand taxi cu 30-40 de minute înainte să fiu sigur că ajung la timp la școală , fiindcă unde stau eu e o problemă cu transportul , primăria și operatorii de transport nu consideră că e profitabil să suplimenteze dimineața și la amiază cursele autobuzelor și așa care apucă se înghesuie în două autobuze ca sardelele ca să ajungă în timp util la școală .
Îi doare în cot de lege unde se prevede ca mijloacele de transport public trebuie sa asigure locuri pentru fiecare persoană și a nu transporta persoane  mai multe decât e prevăzut .
Sun la UNITAXI  firma de taximetrie , spun adresa și mi se zice ca de fiecare-dată că sosește în 3 minute , dau termenul acesta de-fiecare-dată dar nu e respectat , dar sunt obișnuit , și aștept afară cu fetița în frig să vină că na de nu ești acolo când vin nu se sinchisesc să te aștepte și îl iau pe primul care îi solicită .
Cum ziceam stau și trece 20 de minute și cretinul care sa anunțat nu vine , sun iarăși la firmă și explic situația , domnule vă trimit altul în 3 minute e acolo , mai trec 20 de minute și cretinul nu apare și îmi dau seama că pe lângă faptu ca fetița mea e înghețată bocnă a trecut și ora opt și orele au început .
Nu ar fi o problemă să zic că o duc cu o oră mai târziu la școală , dar cum pizda măsii să ajungi la clasă când boii din conducere au dat dispoziție ca după ora opt să se închidă porțile școlii cu lacăt .
Cică pentru protecția lor , dar dacă doamne ferește se întâmplă un accident cum ajunge salvarea la copii , că data trecută a înghețat lacătu și femeia de servici sa chinuit 10 minute s-ăl deschidă sau dacă e un incendiu ce se întâmplă , pe lângă asta nu ai nici o sonerie măcar la care să suni să vină careva să deschidă.
Deci unde sunt copii , la   școală sau la  pușcărie ?  
Poate sunt eu mai dificil , nu știu , dar dacă cineva promite ceva mă aștept să se țină de cuvânt , fiindcă eu când promit ceva mă dau peste cap ca să mă țin de cuvânt .
Asta e gândirea Românului și așa merge și treaba la noi în țară , și atunci de ce ne mai plângem de milă , care e soluția ca valoarea cuvântului dat să fie ca și literă de lege .
Când vom înceta să mai vedem asemenea situații cu școli baricadate de zici că e pușcărie nu instituție de învățământ .
Bun veți zice , păi e bine că nu ajung acele elemente degenerate la copii .
Păi asta e soluția ?  Punem gratii .
Mă întreb ? La ce mai avem poliție , SRI , jandarmerie , etc , 
Oare când va ajunge românul la anumite valori și integritate care le vezi la cei din țările la care de obicei ne uităm cu invidie ?.
Când vom ajunge să avem integritate și coloană atunci nici nu ne vom mai plânge de milă și vom avea și noi acea normalitate care o vedem la alte țări .

2 comentarii:

  1. Asa-i cu ardelenii care ajung in Bucuresti! Fara gluma, ca doar eu sunt moldovean, nu locuiesc in Bucuresti, ti-as da dreptate! Sa-ti traiasca fetita, sper ca nu a racit. Maxi taxi, metrou etc, nimic? Vina ta ca nu ai masina-de fapt cred ca ar fi si mai rau!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stau în București ci în Bistrița , că nu am mașină ce să zic , nu cred că e o vină .
      Nu toți suntem făcuți să fim șoferi , dar primăriile ar trebui să asigure transportul public în așa fel încât să nu se pună problema în așa manieră - nai mașină stai acasă sau descurcă-te .
      Eu nu înțeeg companiile private de taxi care dacă văd că nu au mașini suficiente , de ce nu le suplimentează și nu se asigură că timpii dați clientului sunt respectați .

      Ștergere