miercuri, 6 februarie 2013

Salvati Saracii

Pe aproape toate posturile de televiziune se prezintă cazuri sociale
Parcă e un maraton sau concurs între televiziuni care de care prezintă cazuri sociale , cu sensibilitate că altfel nu le poți cataloga .
Dacă ești cât de cât om întreg nu poți rămâne indiferent , dar până la a ne cere tot nouă ăștia amărâți să donăm ceva ca să salvăm acea familie sau sănătatea unui om mi se pare cam forțată un pic treaba .
Când vezi că cel ce cere să donezi ceva cât de puțin , are la mână un ceas de două mii de euro sau haine care fac cât alții ar muncii ani să și le permită , mi se pare ipocrită treaba asta cu cerutul populației sărăcite să-și ajute semenii .
Nu zic să nu ajuți , la ușa mea  vin lunar colectori pentru cazuri cu copii bolnavi și cotizez și eu cu ce pot , dar aceasta nu e o soluție , de ce mai avem un guvern , de ce mai sunt oengeuri , tot noi amărâții să ne dăm peste cap șă ne ajutăm semenii ?
Și nu înțeleg la știriștii aceștia o treabă , prezinți cazurile acestea disperate și după acea prezinți cum sa cumpărat ultimul răcnet de mașină de 200 mii de euro care sa cumpărat instant , sau pe o duduie extravagantă care etalează opulența și bogăția și exemplele ar putea continua fiindcă nu ducem lipsă de miliardari .
Când mă gândesc că la câți miliardari avem , asemenea cazuri disperate nici nu ar mai trebui să existe , statul ar trebui să asigure un cadru în care fiecare să poată să trăiască decent , dar discrepanțele dintre bogați și săraci sunt foarte mari .
Mă întreb așa !? de ce nu se face apel direct la bogații României și nu tot la noi ăștia sărăciți ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu