miercuri, 23 ianuarie 2013

BANI MURDARI



Azi chiar am realizat că banii sunt foarte murdari
 
Știți momentele când mergi la magazin , taxi sau ori unde vreți și trebuie să plătești , și dai bancnote mari iar vânzătorul sau acea persoană numără restul care trebuie să ți-l dea .
Ei bine azi am mers și eu cu maxi taxi ca să-mi  iau fetița de la școală , de-obicei am bani potriviți la mine ca să nu stau mai mult decât trebuie și să evit cazurile când nu au respectivii să-ți dea rest .
Azi nu am avut și a trebuit să dau bancnotă mare ,  nimic ieșit din comun nu ? ! 
Să precizez că sunt mai grețos din fire , acum , nenea șoferu ia banii caută prin casetă ia în mână cât crede că ar fi de ajuns și îi trage la deget o limbă de se prelingea saliva de pe el și începe să numere , în momentul ăla am crezut ca dau în icter negru .
Când mia întins restul îmi venea sai las acolo , aveam cred o figură că sa uitat ciudat la mine , mai ales cum am prins banii și i-am pus în portmoneu .

Nu-știu domnule nu ar trebui să aibă o tăviță cu burete anume pentru asemenea situații , și aaa !!!  la biserică altă nenorocire , când îi vezi pe habotnici cum mai ling icoanele alea unul după altul de zici căi vată pe băț , mă ia cu spasme .
Oi fi eu mai grețos dar cred că așa ceva nu se face , eu cred că acei  7 ani de acasă sunt cei care  nu te lasă să faci așa .

2 comentarii:

  1. Nu, sa nu vorbim de icoane si de biserica!
    da, banii sunt cei mai murdari, cei mai purtatori de microbi...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Păi icoanele ce au , de ce le excludem .
      Ca exemplu ; dacă unul sau mai bine zis una cu sifilis bucal linge icoana înaintea ta si tu o lingi dupa ? și pot continua exemplele .

      Ștergere