duminică, 27 ianuarie 2013

BacklinkSpeed

Astăzi umblând pe net aiurea am dat peste un post despre BacklinkSpeed care pretinde că îți pune backlincurile de la blog sau site pe mai multe saituri cam câteva sute zic cei ce lau conceput .

BacklinkSpeed ​​este cel mai simplu mod de a prezenta site-ul dvs. la peste 3150 site-uri backlink și directoare, oferind instantaneu un Jumpstart la trafic și vizibilitatea imediată la motoarele de căutare. ”
 Lam instalat și am pus adresa blogului în el și i-am dat drumul să-și facă treaba .
Acum aștept și sunt curios să văd dacă sunt ceva rezultate , sau e pierdere de vreme . 
Dacă folosiți acest program BacklinkSpeed   , spuneți-mi și mie dacă e ceva de el .
  
PS. se pare că funcționează ,  deja se vede ceva mișcare . 

2 comentarii:

  1. L-as incerca, insa mi-e sa nu imi faca mai degraba probleme.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu știu ce probleme ar putea să aducă.
      Din ce am citit și din reviwri de la utilizatori , reiese că le aduce un mic avantaj .
      Cel puțin la mine am văzut de când lam instalat , un trafic mai mare , cel puțin intrări .

      Ștergere