marți, 11 decembrie 2012

Aventuri cu windows 8

Da am avut aventuri nabadaioase cu Windows 8
     Acum dupa ce am venit acasa din Suedia am constatat ca windowsu 7 care îl aveam pe desktop se misca greut , si am zis asa - hai mai sa pun iarasi sus windows 8 sa vedem cum e, acum ca e varianta finala.
Îl mai instalasem cu ceva timp în urma si am fost dezamagit de prestatia lui pe hardu meu , defapt hardul laptopului .
Asa ca acum 4 zile lam instalat pe curat , am sters tot si iam facut o instalare ca la carte pe partitia rezervata numai pentru el asa sa se simta ca boierii si sa lucreze în voie .
Toate bune si frumoase , instalare ok , draivere ok , periferice ok , programe ok , si a mers ca uns vreo 3 zile dupa care am vazut ce nam mai vazut de mult , ecranu albastru ,vestitu si vedeta inontestabila de win blu scren .
Am crezut ca na e asa unu si gata da nesimtitu dupa ce sa obisnuit odata cu albastreala nai mai avut ce face cu el domnule o tinuto una si buna numa albastru si am fost nevoit sal dau afara pe domnul chirias windows 8 de pe hardu meu , cea ce nu a fost o problema am repus în drepturi windows7 fratele mai mare care e stabil si-si face treaba bine .
Mai greu e acum sa instalez toate programele si sa fac toate setarile de care am nevoie , defapt nu e greu doar necesita timp .
CONCLUZIA LA CARE AM AJUNS EU ? 
Nu prea merita windows 8 instalat acum , poate dupa ce iasa primul servis pak , asta numai daca sunteti masochisti si nu aveti din ce sa va inervati si stresa .
Eu nu cred ca am sa mai instalez aceasta versiune niciodata , am sa raman la bunul meu prieten win7 care merge foarte bine , e matur si nu da batai de cap inutile .
                                                      



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu