sâmbătă, 10 noiembrie 2012

Naționalist sau Patriot

Naționalist sau Patriot , a fi sau a nu fi

Asta e întrebarea ,
Zilele acestea am văzut câteva articole pe online , care prin subiect și atitudine mă zgândăreau la  bibilică , unde am postat câteva comentarii care mi-au adus eticheta de naționalist și toată tagma de injurii  din repertoriul postacilor .
Acum mă întreb asa retoric e o crima să fi naționalist , să-ți pese de țara în care te-ai născut .
Naționalist sau patriot cum vreți să o luați este egal văd în zilele noastre cu a fii un paria al societății  , culmea că a fi patriot sau naționalist în alte tari vezi Franța sau USA   , e egal cu cinste , e de bine etc .
La noi e invers , dacă spui că anumite minorități au pretenții exagerate , sau că eu ca român trebuie la mine în țară sa mai știu și a doua limbă că altfel nu sunt luat în seama în anumite zone ale tării ești imediat catalogat ca instigator , că ai ceva anume cu acea minoritate .
De ce a devenit ceva rău în a spune că ești mândru că ești român , sau și mai grav mai nou ești catalogat ca extremist dacă citești o poezie care a scriso un poet care avea legături cu legionarii , toate ong-urile î-ți sar în cap siti interpretează toate cuvintele .
Da sunt patriot sau naționalist sau cum or vrea unii să-mi  zică , sunt mândru de naționalitatea mea , și am toate drepturile din lume ca la mine în țară sa nu ma simt îngrădit , să simt Romanește . 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu