joi, 27 septembrie 2012

Chef de Chef

Da mai nene chef , asa a venit ordinu de sus de la sefi că trebuie să facem chef , adică să socializăm .
Când am auzit de chef si socializare , automaaat parcă am văzut un chef ca la noi mai ales după agitatia care era cu pregătirile , vin,bere,punchy, si fripturi la grătar în spatele firmei.
Din auzite stiam că suedezii sunt petrecăreti etc . dar am ramas surprins de idea lor de chef .
S-a început lejer si usureanu cu punchyul , cam slăbut pentru gustul meu dar lam baut asa în loc de suc , discutii generale între tabere suedia - romania , si spre surpriza mea eram singurul din tabăra noastră care a dat atacul la punchy , ceilalti sau dat păliti vezi doamne ei nu consumă , na să păstreze cred aparentele .
A nu se întelege că eu sunt drojder de meserie dar dacă e chef si socializare si de acea am fost imvitati , mă conformez cerintelor ( cu plăceree :))  ) , bun zic în sinea mea, da muzică ,ceva gălagie etc  , nimic , na, mă gîndeam că după ce mergem afară unde era de fapt teatru de operatiuni se va mai încinge atmosfera .
După o juma de oră vine sefu cu rugămintea să poftim pe afară că-i gata friptura si pregătit totul , auuu zic acu să vezi , si întradevăr am văzut , aceleas tabere, deoparte suedezii deoparte noi , povesti sau încercări timide de a comversa , muzică ioc , si după un timp ai mei sau dat păliti iarăsi si au tulito cu imvitatia să mă alătur lor că nu se cade să mai zăbovim.
Da eu fire sociabilă si vorbăret de felul meu am rămas să mai fac ceva pagubă , si m-am înfipt adânc să socializez .
Totusi după ceva punchy si vin parcă altfel se învartea limba în gura la toti , si partea cu socializarea a fost mai naturală , vorbeam toti cu toti  adică eu cu toti :)) că na eram singurul care am rămas să apăr onoarea taberei noastre.
Per total a fost bine dar nu se compară cu chefurile trase pe la noi , nici pedeparte.
Mai jos o fotografie cu telefonul , deci eu nu apar în poza de familie.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu