luni, 5 martie 2012

Windows 8

Aseară am dezinstalat windows 8 si am pus înapoi windows7 .

După câteva zile de utilizare ca sistem principal [ că parca as fi avut de ales altfel ] pot zice că fata de windows 7 la vremea lui când a apărut si a fost în acelas stadiu - windows8 e mai bun se miscă mai bine compatibilitatea cu programele este excelentă , dar încă are un fel de lag în operare si se blochează , si numai prin restart se mai remediază situatia.
Ca un sfat as zice să asteptati varianta finală asta dacă nu vreti să faceti o reinstalare de sistem de la zero, dar binesinteles că fiecare e curios cum? si ce! e cu el chiar dacă sunt sute de filmulete cu sistemu în operare sau review-uri pe toate saiturile si blogurile.
Asa cum am fost si eu curios , săl simpt cum merge si cum arată pe viu.
Are câteva chestii interesante dar ce mi-a plăcut mie sunt acele ribbonuri , în rest m-i se pare cam aiurea faza cu interfata Metro pentru că dacă deschizi un program tot în interfata clasica te aruncă , probabil experienta pe o tabletă e alta dar pentru Desktop nu prea e o experientă ''uimitoare'' .
Astept produsul final să vedem atunci ce schimbări aduc , dar nu cred că vor aduce fată de acum ceva nou doar că va functiona fluent .

2 comentarii:

  1. Eu folosesc Windows 8 inca de prin noiembrie si chiar nu ingheata. Singurele probleme sunt cu driverul de sunet care inca nu si-a facut update la windows 8, dar a avut grija sistemul de operare sa recunoasca niste drivere proprii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ah raspund destul de tărziu , acum e deja lansat oficial dar nu lam instalat fiindcaă sunt în strainatate si nu risc să nu se pupe din prima cu lestopu meu .

      Ștergere