vineri, 2 martie 2012

WINDOWS 8 CONSUMER PREVIEW


Uite că a aparut si varianta de încercare, gratuita pentru publicul larg.    Si cum nu am vrut sa nu ies din rând l-am descărcat si eu de pe saitul Microsoft , nu am scos imaginea ISO ci Windows 8 Consumer Preview Setup fiindcă nu am mai vrut să-mi bat capul cu arderea pe CD a  imaginii.                                                              Instalarea a durat ceva timp dar e de înteles , pasii sunt simplii si fără bătăi de cap , poate prea simpli , de exemplu nu am avut posibilitatea să aleg partitia , având windows 7 instalat la detectat automat si sa suprascris peste el , ulterior văzând că a generat un folder ‘’windous old’’ .                                                                                           O altă problemă ar fi că odată instalat nu mai poti face Downgrade  la cel vechi  , el instalânduse ca sistem principal si definitiv.    Dacă nu îti mai place trebuie sa-l stergi dar pierzi totul si trebuie să o iei de la început cu instalarea programelor E.T.C. , partea bună e ca recunoaste toate programele instalate pe windows 7  , iar dacă unele nu merg pe el te atentionează care programe sunt în cauză .   
Acum logarea se face ca la linux cu contul de live id , totul se sincronizează sau ar trebui înca nu functioneaza la parametri optimi .
Se blochează uneori , si raspunde greu la comenzi , de exemlu dai clic dreapta si astepti să apara fereastra ca să dai refres , destul de mult .      windows-8windows_8_ribbon




  • Nu prea văd rostul interfetei interfetei metro , de câte ori deschizi un program te aruncă în vechea interfată  , părerea mea e că e win7 dar că au mai schimbat ceva pe acolo , dar are si înbunătătiri la fereastra windows explorer – la partea superioară au introdus ribbonuri gen live writer  .
  • Au eliminat butonul windows de pe taskbar , acum ca să ai acces la programe trebuie să mergi cu cursorul mausului în partea dreapta jos si în bara care apare dai pe search                     

                       3264.image_49BE52A2               
    Per total functionează bine exceptând micile blocari sau lag în lucru .
  • Niciun comentariu:

    Trimiteți un comentariu