vineri, 9 martie 2012

Dezamagire si Speranta

Azi trebuia să fiu la Bucuresti pentru un interviu , cu reprezentantul Francez, din partea firmei la care urma eventual să lucrez - dezamăgire totală .

De ce unii din acesti angajatori nu pot fi seriosi ce îi costă ?
Ieri toataă ziua am sunat pentru confirmare , nu a răspuns nimeni , ce? le era greu să răspundă si eventual dacă s-au răzgândit să zică ceva [ dle. ne pare rău am găsit pe altcineva sau momentan amânăm interviul ] sau orice .
Dar dezamăgirea a trecut si a revenit speranta aseară .
Aseară pe la 9 seara  sună telefonul , mă duc ,deschid ,aloo? credeam că sunt cei de la firma Franceză fiindcă numărul era privat ,[ ce dracu la ora asta se găsesc ăstia să sune ] dar o voce zice , hi mister Daniel .
Si î-mi spune ăla în engleză cinei de unde are nr. meu si ce vrea si dacă pot susţine o conversatie în engleză cu el.
La sfârsitul conversatiei eram plin de sperantă si exaltat , urmează să plec la lucru în Suedia în următoarele 2 săptămâni , în functie de cum reuseste să ieie o lucrare acolo.
Există un proverb ,, Orice picior în cur e un pas înainte '' deci când crezi că ai dat chix sau ai ratat o şansă, nu trebuie să uităm că tot deauna este alternativă si să nu ne dăm bătuti .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu