marți, 21 februarie 2012

Scurgere de gaze

Ce tii si cu scurgerile acestea de gaze la case sau bloc.

Pe toate canalele media, zilele acestea sa făcut '' caz '' și Tam Tam, i-mi ziceam că ce naiba o tot țin cu asta că na proprietari probabil sunt de vină și E.T.C .

Nu i-mi închipuiam ca și mie poate să m-i se întâmple să am probleme cu gazele,da , era să sar în aer sau să ne sufocăm noaptea în somn toată familia.
Azi am făcut clătite și după acea , soția a pus la cuptor să se coacă 2-uă pâini , nimic deosebit doar că din cauza fumului din interiorul cuptorului [ asa cred eu că sa întâmplat ] flacăra sa stins și ce să vezi nesimțitu de gaz a dat pe afară din aragaz, noroc că mi-am instalat sistem de alarmă de fum și gaz care a oprit gazul de la intrare în apartament.
Acum mă gândesc, ce naiba as fi putut păți dacă nu aveam alarma care a început să piuie în momentul când a depistat gazu și la oprit.
Ace-as întrebare mi-o pun  , de ce naiba nu își pune lumea detectoare de gaz mai ales că parcă e obligatoriu prin lege astfel nu îți instalează centrala sau cel puțin nu îți face deschiderea distrigazu.
Probabil dacă aveau detectoare se putea evita unele tragedii probabil !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu