luni, 28 februarie 2011

LG OPTIMUS ONE

 

Update .  azi mi-am amintit ca am cateva carti an format rtf , si am vrut sa le pun pe telefon ma nene ca de, zilele astea am sa fac o colatorie de cateva zile si am zis sa am ce citi pe drum sau seara.

Zis si facut le trec pe telefon si ancerc sa le deschid si spre surprinderea mea iaca ca nu o vrut Thinkfree sa le deschida,bun zic, sa ancerc cu altceva de pe market , da nu a mers nici cu celelalte 3 aplicati pe care leam descarcat.

Dupa multa bataie de cap leam transformat an format [ doc] si cu greu a reusit thinkfre sa le deschida. da merge foarte greu si mai ales nu se vede bine an pagina adica nu se ancadreaza bine an ecran, sunt dezamagit de ANDROID cum naiba un telefon asa performant nu poate avea un progam office care sasi faca treaba bine , cum aveam pe vechiul meu htc vechi de 4 ani care nu se punea problema sa nu pot deschide vreun fisier sau mai stiu eu ce , gaseam si puteam face orice cu acel micut htc.Ancep sa duc dorul windows-ului mobile de pe htc

Ancep sa am andoieli fata de acest telefon, nu de telefon an sine care e excelent ci de android ,daca cunoaste careva o solutie la dilema mea vaas ruga sa mi-o anpartasiti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu